Faktury wystawiane są z 14 dniowym terminem płatności po wykonaniu usługi i podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego przez Zamawiającego
Wszystkie podane ceny są cenami BRUTTO    w zł (PLN) i zawierają 23% podatek VAT
Zamówienia na usługi przyjmowane są po telefonicznym kontakcie z BOK i uzgodnieniu zakresu prac lub przez techników dokonujących naprawy w lokalizacji Klienta

INSTALACJA DODATKOWEGO SPRZĘTU

  Opłata PLN 

1.Instalacja routera 2.4/5 Ghz (DualBand); LAN/WAN 1000 Mb/s400
2.Wymiana anteny odbiorczej (zmiana standardu na wyższy lub silniejsza antena)250
3.Zmiana standardu z RADIO/LAN/GPON na standard RADIO/LAN/GPON plus koszt dodatkowych materiałówod 200
4.Maszt stalowy 2 metry, obejma kominowa wraz z montażem350

PŁATNA USŁUGA SERWISOWA

  Opłata PLN 

1.Rekonfiguracja routera i/lub komputera (w tym po zresetowaniu) Z DOJAZDEM150
2.Rekonfiguracja routera i/lub komputera (w tym po zresetowaniu) W BOK50
3.Odzyskanie hasła do WIFI i/lub do Routera, połączenie sprzętu Abonenta z routerem Z DOJAZDEM150
4.Przeniesienie usługi do innej lokalizacji Abonenta200
5.Naprawa uszkodzonego kabla (do 5m) i/lub końcówki RJ45, w przypadku większej długości dodatkowo 5PLN za 1mb z położeniem/z listwą samoprzylepną 25PLN za 1 mb z położeniemod 150
6.Wymiana uszkodzonego modemu GPON (w tym w wyniku przepięcia)250
7.Wymiana uszkodzonej anteny (w tym w wyniku przepięcia)300
8.Wymiana uszkodzonego routera (w tym w wyniku przepięcia)200
9.Wymiana uszkodzonego zasilacza (w tym w wyniku przepięcia)150
10.Przeniesienie anteny ze względu na przyrost drzew lub budowy nowego budynku200
11.Wymiana uszkodzonego patchcorda światłowodowego150
12.Naprawa uszkodzonego gniazda światłowodowego200
13.Naprawa uszkodzonego przyłącza światłowodowego na terenie Abonenta – przegryzienie, przecięcie, urwanie itp.300
14.Konfiguracja dodatkowego sprzętu Abonenta (np. smart TV/rejestrator/kamera/kolejny router) - 150 zł za pierwsze urządzenie, 50 zł za każde następne na tej samej wizycie150
15.Demontaż/odbiór sprzętu na życzenie Abonenta100
16.Inne usługi telekomunikacyjne na zlecenie Abonenta (za każdą rozpoczętą godzinę pracy każdego technika tj. 1 Technik = 200/h, 2 Techników = 350/h za rozpoczętą godzinę pracy) zwiększone o koszt zużytych materiałów i/lub przekazanych urządzeńod 200
17.Telefoniczne doradztwo techniczne: pierwsze 15 minut gratis, następnie 50 zł za każde rozpoczęte 15 minutod 50

NIEUZASADNIONE WEZWANIE SERWISU

  Opłata  PLN

1.Źle podłączone lub uszkodzone urządzenie Abonenta150
2.Wyłączenie informacji o braku płatności w lokalu Abonenta (zaległa płatność)150
3.Wyłączona karta WIFI lub LAN150
4.Przywrócenie dostępu do Internetu ograniczonego działaniem programu antywirusowego150
5.Potwierdzenie prędkości Internetu zgodnej z umową dostarczanej do lokalu Abonenta (problem ze słabym sygnałem lub dużą ilością zakłóceń WIFI w paśmie 2,4 Ghz)150

BEZPŁATNA USŁUGA SERWISOWA

1.Naprawa awarii sieci szkieletowej
2.Nieprawidłowe działanie nadajnika/sieci dystrybucyjnej
3.Przestawienie anteny Abonenta do innego punktu dystrybucyjnego
4.Aktualizacja oprogramowania anteny

PŁATNE USŁUGI INFORMATYCZNE

1.Usługi dotyczące oprogramowania i sprzętu w zależności od zakresu prac
2. Wykonanie sieci wewnętrznej w domu/biurze/firmie w zależności od zakresu prac i materiału

Ceny usług ustalane indywidualnie z Klientem

Cesja uprawnień do korzystania z łącza od dotychczasowego Abonenta

Opłata jednorazowa - 60.00 zł