Mężczyzna czyta fakturę

Faktury i płatności

Z codziennego działania naszego biura widzimy, że w przypadku faktur pytania zdarzają się raczej rzadko. Jeżeli natomiast chodzi o płatności to mamy sporo zapytać dotyczących, kwot, promocji i zaległości.

Ręka na tle telefonu stacjonarnego

Pomoc telefoniczna

Jeżeli po przeczytaniu sekcji poniżej, nie uda Ci się znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie, służymy pomocą telefoniczną, mailową lub w naszym biurze. Nasi konsultanci znają się na sprzęcie oraz jego konfiguracji, chętnie i szybko rozwiążą Twój problem.

Młoda dziewczyna konfiguruje router

Sprawy techniczne

To w tym przypadku zadawanych jest najwięcej pytań. My jesteśmy od tego, aby Ci pomóc, większość problemów udaje się załatwić przez telefon, do niektórych wysyłamy naszych serwisantów. Przeczytaj poniższą sekcję, a może nawet nie będziesz musiał wykręcać numeru do nas.


Pytania dotyczące faktur i płatności

Jeżeli masz, jakieś inne pytanie odnośnie spraw finansowych, to skontaktuj się z nami poprzez formularz lub po prostu zadzwoń. 

Pytania dotyczące spraw technicznych

Jeżeli nie czujesz się na siłach lub nie lubisz "bawić" się elektroniką zadzwoń do nas - chętnie pomożemy. Przeczytaj jednak poniższe pytania i odpowiedzi mogą one zaoszczędzić Ci sporo czasu.

Faktury abonamentowe płatne są "z góry" do 14-tego każdego miesiąca

Faktury za usługi serwisowe lub/i instalacyjne płatne są w terminie 14 dni, od daty wystawienia faktury.

1) Najpierw należy sprawdzić, czy wszystko jest podłączone do prądu.

2) kolejną rzeczą to restart urządzeń, czyli wyłączenie na kilkanaście sekund urządzeń obsługujących łącze z prądu.

3) należy upewnić się, czy wszystkie końcówki i złącza są poprawnie dociśnięte.

4) sprawdź jeszcze raz punkty od 1 do 3, bo w 90% procentach przypadków kontaktów z BOK okazuję się, iż z różnych powodów coś zostało jednak odłączone.

5) ZADZWOŃ DO NAS, może uda się rozwiązać problem przez telefon. W najgorszym przypadku przyjmiemy zgłoszenie, wyślemy serwisantów i usuniemy problem na miejscu.

Pozostałe pytania

Pytania dotyczące naszej działalności.

O firmie DATA-COM

Krótko i skromnie

Od wielu lat utrzymujemy opłaty na stałym niskim poziomie za łącza dużo lepsze niż ma w swojej ofercie konkurencja. U nas jedyne co rośnie to parametry usług. Każdy Klient może skorzystać z naszych atrakcyjnych promocji.

Nasza firma działa lokalnie na terenie Rzeszowa i okolic. W przeciwieństwie do zagranicznych korporacji płacimy podatki w Polsce, działamy w Twoim sąsiedztwie i zawsze szybko reagujemy na Twoje potrzeby. Naszym celem jest rozwój obszaru, na którym działamy, chcemy, aby w Rzeszowie i okolicach każdemu żyło się lepiej.  Instalując szybki Internet, dokładamy swoją cegiełkę do tego celu. Cieszymy się również z rozwoju naszej lokalnej konkurencji - naszych sąsiadów, oni też wiedzą, że to Wy i Wasze zadowolenie jest dla nas najważniejsze.