UMOWA O ŚWIADCZENIE USŁUG KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ ZAWARTA W DNIU __________________
(dalej „Umowa”), zawarta w Rzeszowie pomiędzy:
Dostawca usług:
Piotr Data prowadzący działalność gospodarczą pod firmą DATA-COM Piotr Data stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej: ul. Krzyżanowskiego 28/24, 35-329 Rzeszów, NIP 813-333-18-17, RPT 7677
Dane kontaktowe:
Adres e-mail: info@d-com.pl,
Adres Biura Obsługi Klienta (BOK): 35-328 Rzeszów, ul. Paderewskiego 11 b
Adres e-mail do przesyłania oświadczenia o rozwiązaniu umowy w formie dokumentowej:
Adres e- mail do składania reklamacji
a
Imię i nazwisko / Nazwa firmy
Seria i nr dowodu osobistego /NIP (w przypadku firmy)
Pesel
Adres zameldowania/siedziby firmy
Miejsce instalacji usługi (adres zakończenia Sieci)
Adres korespondencyjny
Adres e-mail
Telefon
- zwanym(ą) dalej "Abonentem".Dostawca Usług i Abonent zwani są dalej łącznie „Stronami”, a każdy z osobna „Stroną”.
Na podstawie Umowy Dostawca usług zobowiązuje się do świadczenia na rzecz Abonenta usługi komunikacji elektronicznej- tj. usługi dostępu do Internetu, po przyłączeniu go do Sieci i/lub aktywacji Usługi, z wykorzystaniem Sprzętu udostępnionego przez Dostawcę usług oraz ewentualnie innych wybranych przez Abonenta Usług dodatkowych, a Abonent zobowiązuje się do przestrzegania warunków Umowy i stanowiących jej integralną część załączników, w tym w szczególności do terminowego dokonywania zapłaty za świadczone mu Usługi.
- Abonent oświadcza i zapewnia, że posiada tytuł prawny do lokalu/budynku, w którym ma być wykonana Instalacja.
- Wykonanie Instalacji i podłączenie Abonenta do Sieci nastąpi nie później niż w ciągu 90 dni od podpisania Umowy, w terminie wspólnie uzgodnionym przez Strony Umowy, Rozpoczęcie świadczenia Usługi (Aktywacja) nastąpi po weryfikacji tożsamości Abonenta niezwłocznie, nie później niż w ciągu 90 dni od wykonania Instalacji lub od podpisania Umowy, jeśli Abonent ma już wykonane przyłączenie do Sieci. W przypadku Umowy zawieranej na odległość lub poza lokalem Dostawcy usług, na wniosek Abonenta będącego konsumentem, Instalacja i/lub Aktywacja mogą nastąpić przed upływem ustawowego, czternastodniowego terminu na odstąpienie od Umowy.
- Wybrana przez Abonenta Usługa:
Taryfa: | Download: | Mb/s | Upload: | Mb/s | |
Data uruchomienia usługi w lokalu Abonenta | |||||
Umowa zostaje zawarta na czas: | ______ m-cy | ||||
Miesięczna Opłata Abonamentowa brutto z rabatem za wyrażenie zgody na otrzymywanie faktur elektronicznych (rabat 10 zł brutto) | |||||
Miesięczna Opłata Abonamentowa brutto bez rabatu za wyrażenie zgody na otrzymywanie faktur elektronicznych (rabat 10 zł brutto) | |||||
Opłata instalacyjna | |||||
Opłata aktywacyjna | |||||
Usługi dodatkowe | |||||
- Okresem Rozliczeniowym jest jeden miesiąc kalendarzowy.
- Wszystkie opłaty Abonent jest zobowiązany uiszczać w terminach, na rachunek bankowy Dostawcy usług wskazany na Rachunku.
- Abonent uiszcza bez uprzedniego wezwania Opłatę Abonamentową w terminie 14 dnia od dnia wystawienia Rachunku za dany miesiąc, w którym Usługa jest świadczona.
- W przypadku, gdy Usługa była świadczona przez niepełny Okres Rozliczeniowy, wysokość należnej Opłaty Abonamentowej obliczana jest proporcjonalnie do liczby dni, w których Usługa była świadczona w danym Okresie Rozliczeniowym.
- Należne Dostawy usług Opłaty jednorazowe np. opłata za Aktywację, Instalację, płatne są w terminie 14 dnia od dnia wystawienia Rachunku.
- Za opóźnienia w zapłacie Dostawca usług pobierał będzie od Abonenta odsetki ustawowe za opóźnienie.
- Rachunki i wykaz wykonanych Usług udostępniane są Abonentowi za pośrednictwem podanego przez Abonenta adresu poczty elektronicznej, o ile Abonent nie zgłosił Dostawcy usług zamiaru otrzymywania faktur pocztą tradycyjną lub nie zażądał faktury w tym elektronicznej (e-faktura).
- Zamówienia na pakiety taryfowe oraz dodatkowe opcje Usługi, w tym Usługi Dodatkowe mogą być zgłaszane Dostawcy usług: telefonicznie, pisemnie, osobiście w Biurze Obsługi Klienta, za pośrednictwem poczty elektronicznej i adresu e-mail podanego przez Abonenta przy zawieraniu Umowy, na wskazany w Umowie adres poczty elektronicznej Dostawcy.
- Na złożone zamówienie Dostawca usług udziela odpowiedzi niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze, informując Abonenta czy istnieją warunki techniczne umożliwiające realizację zamówionych pakietów taryfowych i/lub dodatkowych opcji Usługi i/lub Usług Dodatkowych.
- Zmiana lub dodanie pakietu taryfowego i/lub dodatkowej opcji Usługi i/lub Usług Dodatkowych następuje poprzez zmianę Umowy w trybie określonym w Umowie, z zastrzeżeniem, że jeśli Dostawca usług oferuje taką możliwość, wówczas niektóre Usługi Dodatkowe mogą być aktywowane i dezaktywowane przez Abonenta bez konieczności zmiany Umowy.
- O ile Strony nie postanowią inaczej, to świadczenie Usługi w zmienionej lub dodanej taryfie i/lub nowej opcji Usługi, dodanie Usług i Pakietów Dodatkowych następuje od kolejnego Okresu Rozliczeniowego, występującego po Okresie Rozliczeniowym, w którym złożono zamówienie. Usunięcie Usług i Pakietów Dodatkowych następuje na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym dokonano zmiany warunków Umowy. Niektóre Usługi Dodatkowe mogą być aktywowane/dezaktywowane od następnego dnia roboczego po dokonaniu zlecenia zmiany przez Abonenta (informacje w tym zakresie zawarte są na stronie internetowej Dostawcy usług, oraz mogą być przekazane Abonentowi telefonicznie lub pocztą e-mail na jego wniosek w każdym czasie).
- Z zastrzeżeniem poniższych postanowień niniejszej Umowy lub wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, jej zmiana może być – za zgodą obydwu Stron - dokonana pisemnie, w formie elektronicznej lub w formie dokumentowej, przy czym prawo wyboru formy zmiany Umowy przysługuje Abonentowi. Jeśli Strony dokonają zmiany Umowy w formie dokumentowej, wówczas Dostawca usług utrwala i dostarcza Abonentowi na Trwałym nośniku treść uzgodnionych przez Strony warunków zmian Umowy oraz oświadczenie Abonenta o związaniu się tymi warunkami.
- Dostawca usług może dokonać jednostronnej zmiany warunków niniejszej Umowy i jej załączników w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika (i) bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa lub z (ii) decyzji Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, bądź też, gdy proponowane zmiany są (iii) wyłącznie na korzyść Abonenta, w tym powodują obniżenie ceny Usług lub dodanie nowej Usługi lub też gdy zmiany mają charakter wyłącznie administracyjny, niepociągający za sobą negatywnych skutków dla Abonenta.
- Dostawca usług zamieszcza informacje o proponowanych zmianach, o których mowa w ust. 2 na swojej stronie internetowej, co najmniej na miesiąc przed wprowadzeniem ich w życie. Okres ten może być krótszy, jeśli publikacja aktu prawnego, z którego wyniknie konieczność wprowadzenia zmian nastąpi z wyprzedzeniem krótszym niż miesiąc przed jego wejściem w życie lub okres taki wyniknie z decyzji Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, przy czym nie będzie on krótszy niż do dnia wejścia w życie tych zmian. Niezwłocznie po powyższej publikacji Dostawca usług: (i) doręczy Abonentowi na Trwałym nośniku informacje opublikowane na swojej stronie internetowej oraz (ii) poinformuje Abonenta na Trwałym nośniku o prawie wypowiedzenia Umowy w przypadku braku akceptacji zmian i wiążącą się z tym koniecznością zapłaty na rzecz Dostawy proporcjonalnego odszkodowania, jeśli Abonent wypowie Umowę zawartą na czas określony, która nie uległa jeszcze przekształceniu na czas nieokreślony.
- W odniesieniu do Umowy zawartej na czas nieokreślony lub Umowy, która po okresie jej obowiązywania uległa automatycznemu przedłużeniu na czas nieokreślony, Dostawca usług może dokonać jednostronnej zmiany warunków takiej Umowy polegającej na zmianie wysokości Opłaty Abonamentowej. Dostawca usług może dokonać zmiany (podwyższenia) Opłat Abonamentowych, nie częściej niż co 12 miesięcy o kwotę w wysokości maksymalnej 18,45 zł brutto, przy czym w przypadku Umowy zawartej na czas nieokreślony, podwyższenie Opłaty Abonentowej może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, a w przypadku Umowy, która po okresie jej obowiązywania uległa automatycznemu przedłużeniu na czas nieokreślony, podwyższenie opłaty Abonamentowej, może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy po automatycznym przedłużeniu.
- W sytuacjach, o których mowa w ust. 4 Dostawca usług:
- doręcza Abonentowi treść każdej proponowanej zmiany na Trwałym nośniku w postaci odpowiadającej formie, w jakiej zawarta została Umowa lub jeśli Abonent zgłosi takie żądanie, za pomocą: poczty tradycyjnej na wskazany przez Abonenta adres korespondencyjny, adres e-mail,
- podaje treść każdej proponowanej zmiany poprzez publikację na swojej stronie internetowej,
- z wyprzedzeniem co najmniej miesiąca przed wprowadzeniem tych zmian w życie. Jednocześnie Abonent zostanie poinformowany o prawie wypowiedzenia Umowy do dnia wprowadzenia zmian w życie w przypadku braku akceptacji zmian i o braku możliwości żądania przez Dostawcę usług zapłaty na jego rzecz odszkodowania.
- Dostawca usług nie stosuje limitu ilości pobierania i wysyłania danych w ramach Usługi dostępu do Internetu.
- Dostawca usług nie przewiduje ograniczenia w dostępie lub korzystaniu z Usług, wyjątkiem mogą być sytuacje wywołane Usterkami lub działaniem Siły wyższej.
- Dostawca usług może wprowadzić ograniczenie w korzystaniu z Usługi dostępu do Internetu, polegające na zablokowaniu Abonentowi dostępu do niektórych stron internetowych w przypadku, gdy jest do tego zobowiązany na podstawie przepisów prawa.
- Użyte w niniejszej Umowie zwroty i sformułowania z dużej litery mają znacznie nadane im w Regulaminie świadczenia usług komunikacji elektronicznej.
- Abonent obowiązany jest do powiadomienia Dostawcy usług o każdej zmianie adresu lub innych danych identyfikujących Abonenta zawartych w Umowie w terminie 7 dni od daty zaistnienia tych zmian.
- W razie rozbieżności pomiędzy treścią Umowy a Regulaminem lub Cennikiem, pierwszeństwo w zastosowaniu będą miały postanowienia Umowy.
- Integralną częścią Umowy są zaakceptowane przez Abonenta Informacje przedumowne, na które składają się Regulamin świadczenia usług komunikacji elektronicznej i Cennik usług świadczenia usług komunikacji elektronicznej oraz Zwięzłe podsumowanie warunków Umowy. Do Umowy załączane są także wnioski Abonenta składane przy zawarciu Umowy.
- Wraz z Umową Abonent otrzymuje następujące dokumenty:
q Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych;
q wzór formularza odstąpienia od Umowy.
- W sprawach nieuregulowanych w Umowie zastosowanie znajdą przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, a zwłaszcza ustawy Prawo komunikacji elektronicznej oraz Kodeksu cywilnego.
ZA ABONENTA ZA DOSTAWCĘ USŁUG
...........................................………………… .....................................…………………
- Oświadczam, że qwyrażam zgodę / qnie wyrażamzgody na przetwarzanie moich danych osobowych, a także danych transmisyjnych w celach prezentacji produktów i usług świadczonych przez Dostawcę usług za pośrednictwem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych takich jak telefon, czy komputer. Zasady przetwarzania tych danych określają Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.
- Oświadczam, że qwyrażam zgodę / qnie wyrażamzgody na otrzymywanie faktur elektronicznych dotyczących Usługi drogą elektroniczną na podany przeze mnie przy zawieraniu Umowy adres poczty elektronicznej.
- Wnoszę o przekazywanie przez Dostawcę usług propozycji zmian warunków Umowy, innych niż zmiany wynikające bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa (w szczególności ze zmiany stawek podatku od towarów i usług) lub z decyzji Prezesa UKE, bądź gdy proponowane zmiany będą wyłącznie na moją korzyść (np. powodującymi obniżenie cen usług komunikacji elektronicznej lub dodanie nowej usługi) lub gdy mają charakter wyłącznie administracyjny i nie pociągają za sobą negatywnych dla mnie skutków qw formie pisemnej (na podany w umowie adres korespondencyjny) qdrogą elektroniczną na wskazany w Umowie adres poczty elektronicznej.
- q Wyrażam zgodę na potwierdzanie przyjęcia składanych przeze mnie reklamacji oraz udzielania odpowiedzi na reklamacje przez Dostawcę usług drogą elektroniczną na wskazany w Umowie adres poczty elektronicznej.
- q Wnoszę o wykonanie Instalacji, Aktywacji oraz rozpoczęcie świadczenia na moją rzecz Usługi przed upływem czternastodniowego terminu do odstąpienia przeze mnie od Umowy zawartej poza lokalem Dostawcy usług / na odległość.
- Oświadczam, iż qzostałem / qnie zostałem poinstruowany przez Dostawcę usług o sposobach postępowania z udostępnionym mi przez Dostawcę usług Sprzętem w razie wyładowań atmosferycznych, a w szczególności, że zostałem poinformowany o obowiązku odłączenia Sprzętu od zasilania energetycznego podczas wyładowań atmosferycznych oraz o konsekwencjach niedopełnienia tego obowiązku, w tym ewentualnej konieczności zwrotu kosztów naprawy lub wartości uszkodzonego Sprzętu.
…………………………….
Data i podpis Abonenta
Dnia ....................................... dokonano przekazania sprzętu o następujących parametrach:
Nazwa | Opis | Numer seryjny |
będącego własnością firmy DATA-COM Piotr Data, na czas trwania niniejszej Umowy po rozwiązaniu której sprzęt ma zostać zwrócony do Dostawcy Usług.
ZA ABONENTA ZA DOSTAWCĘ USŁUG
.....................................………………… .....................................…………………
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ POZA LOKALEM/NA ODLEGŁOŚĆ (formularz ten należy wypełnić i odesłać na poniższy adres Dostawcy usług tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy w ustawowym terminie 14 dni, ze skutkami opisanymi poniżej)
Piotr Data prowadzący działalność gospodarczą pod firmą DATA-COM Piotr Data ul. Paderewskiego 11 b 35-328 Rzeszów tel. 501 318 014, e-mail: info@d-com.pl Niniejszym odstępuję od umowy o świadczenie usług komunikacji elektronicznej w zakresie usługi dostępu do Internetu z dnia _______________.
podpis Abonenta |
- Mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej poza lokalem/na odległość w terminie 14 dni od jej zawarcia, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo na adres wskazany w formularzu informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy albo w tym czasie złożyli nam Państwo oświadczenie o odstąpieniu w naszym Biurze Obsługi Klienta przy ulicy Paderewskiego 11 b, 35-328 Rzeszów dzwoniąc na numer 501318014, albo wysyłając wiadomość mailową na adres info@d-com.pl, z adres e-mail umożliwiającego nam zweryfikowanie Państwa danych. Po upływie powyższego, 14-dniowego terminu tracą Państwo prawo do wykonania prawa do odstąpienia.
- Mogą Państwo skorzystać z wzoru powyższego formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
- W razie dokonanego przez Państwa odstąpienia, Dostawca usług co do zasady zobowiązany jest do zwrotu wszystkich otrzymanych od Państwa płatności niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Jeśli jednak na czas obowiązywania umowy udostępniliśmy Państwu jakikolwiek sprzęt, czy urządzenia np. router, możemy wstrzymać się ze zwrotem dokonanych przez Państwa płatności do czasu ich otrzymania z powrotem lub dostarczenia przez Państwa dowodu ich odesłania.
- Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte przy dokonaniu płatności, chyba że złożą Państwo wniosek o dokonanie płatności w inny sposób, o ile nie będzie to wiązało się dla Państwa z dodatkowymi kosztami.
- Jeżeli zażądali Państwo rozpoczęcia świadczenia usług lub wykonania instalacji bądź aktywacji usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, zapłacą nam Państwo za świadczenia i usługi wykonane do chwili odstąpienia od Umowy, w tym opłaty za instalację. W odniesieniu do opłat abonamentowych, zobowiązani będziecie Państwo do zapłaty kwoty proporcjonalnej do czasu świadczenia usługi.
- Zasady zwrotu sprzętu, w tym koszty zwrotu i ich zużycia, zawarte są w udostępnionym Regulaminie świadczenia usług komunikacji elektronicznej.
Potwierdzam otrzymanie niniejszego dokumentu przed zawarciem umowy: ……………………………………………………
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych i danych transmisyjnych
INFORMACJE OGÓLNE |
Od 25 maja 2018 r. stosowane jest rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1, w skrócie: RODO. RODO nakazuje, aby podmiot decydujący o tym, w jaki sposób i w jakim celu przetwarzane są dane osobowe, czyli tzw. administrator danych, przekazał Państwu informacje niezbędne do zapewnienia rzetelności i przejrzystości przetwarzania danych osobowych. |
ADMINISTRATOR DANYCH |
Administratorem Państwa danych osobowych (dalej jako: „Administrator danych”) jest przedsiębiorca telekomunikacyjny DATA-COM Piotr Data adres siedziby: ul. Krzyżanowskiego 28/24, 35-329 Rzeszów, adres Biura Obsługi Klienta (BOK): 35-328 Rzeszów, ul. Paderewskiego 11 b, NIP: 8133331817, REGON: 691780066, tel: 501318014, e-mail: info@d-com.pl |
DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA DANYCH |
Administrator danych nie wyznaczył inspektora ochrony danych. We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora danych można uzyskać informację, kontaktując się z Administratorem danych w następującej formie:
|
CEL ORAZ PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH |
Państwa dane osobowe uzyskane przy zawieraniu umowy oraz w trakcie jej trwania, w tym dane transmisyjne tj. dane przetwarzane do celów przekazywania komunikatów w sieciach telekomunikacyjnych lub naliczania opłat za usługi telekomunikacyjne (w tym dane lokalizacyjne, wskazujące położenie geograficzne Państwa urządzenia końcowego) wykorzystywane są w następujących celach:
|
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH |
Państwa dane osobowe będą przechowywane:
Dane transmisyjne będą przechowywane przez okres tożsamy z określonym w ustawie Prawo komunikacji elektronicznej okresem retencji, który na moment zawarcia z Państwem umowy wynosi jeden rok. |
ODBIORCY DANYCH |
Dostęp do danych będą miały osoby pracujące i współpracujące z Administratorem danych w zakresie realizacji na Państwa rzecz usług, w tym realizujących usługi wsparcia technicznego oraz podmioty realizujące usługi prawno-finansowe na rzecz Administratora danych. Państwa dane w przypadkach ściśle określonych przepisami prawa, w tym m.in. ustawy Prawo komunikacji elektronicznej będą musiały być przekazane tak zwanym uprawnionym organom, Policji, prokuraturze. |
PRZEKAZYWANIE DANYCH OSOBOWYCH POZA OBSZAR EOG |
Administrator danych nie zamierza przekazywać Państwa danych poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. obszar obejmujący kraje Unii Europejskiej, Norwegię, Liechtenstein i Islandię). |
PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ |
Informujemy, że przysługują Państwu następujące prawa dotyczące danych osobowych:
|
PRZETWARZANIE DANYCH W OPARCIU O WYRAŻONĄ ZGODĘ |
W przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się w oparciu o wyrażoną przez Państwa zgodę, przysługuje Państwu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, z tym zastrzeżeniem, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. |
PRAWO DO WYRAŻENIA SPRZECIWU WOBEC PRZETWARZANIA DANYCH |
Przysługuje Państwu również prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu:
|
PODSTAWA PODANIA DANYCH OSOBOWYCH |
Do zawarcia umowy o świadczenie usług komunikacji elektronicznej wymagane jest podanie przez Państwa danych wskazanych w formularzu umowy oraz określonych w Regulaminie. Podanie tych danych przy zawieraniu umowy nie jest wymogiem ustawowym, ale wiąże się z obowiązkiem Administratora danych (dostawcy usługi) związanym z potwierdzeniem zgodności podanych przez abonenta danych w celu zawarcia, jak i wykonania umowy. Bez tych danych nie będziemy mogli realizować zawartej umowy. Dodatkowo możemy prosić o podanie danych opcjonalnych, których nie podanie znacząco utrudni lub spowoduje brak możliwości kontaktu z Państwem (np. numer telefonu lub e-mail), ale nie wpłynie na możliwość zawarcia umowy. |
PRAWO DO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORU |
Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym ma być ustanowiony Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku, gdy Państwa zdaniem przetwarzanie danych osobowych i transmisyjnych przez Administratora danych odbywa się z naruszeniem prawa. |
INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI |
Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również profilowane, co oznacza, że żadne decyzje wywołujące wobec Państwa skutki prawne lub w podobny sposób na Państwa istotnie wpływające nie będą oparte wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu danych osobowych i nie wiążą się |
Urządzenia nadawczo odbiorcze takie jak antena zewnętrzna, urządzenia GPON, routery bezprzewodowe WiFi, są bardzo podatne na wszelkiego rodzaju przepięcia i spadki napięcia w sieci elektrycznej jak również wyładowania atmosferyczne. Każde tego typu zdarzenie może doprowadzić do uszkodzenia urządzenia, jak również podłączonych do niego innych sprzętów za pośrednictwem kabla sieciowego LAN.
W momencie stwierdzenia przez użytkownika sprzętu jakichkolwiek z poniżej wymienionych sytuacji:
1. nagłe zaniki i powroty zasilania występujące z dużą częstotliwością,
2. spadek napięcia w sieci elektrycznej,
3. zbliżająca się burza i towarzyszące jej wyładowania atmosferyczne,
należy bezwzględnie dla swojego bezpieczeństwa oraz w celu uniknięcia strat materialnych:
1. odłączyć z gniazd elektrycznych zasilacze poszczególnych urządzeń sieciowych,
2. odłączyć kabel sieciowy LAN od komputera,
3. odłączenie sprzętu w przypadku zbliżającej się burzy powinno nastąpić z wyprzedzeniem a nie w momencie wystąpienia okolicznych wyładowań, ma to związek z tym, że wyładowanie może nastąpić w sieć elektryczną i tą drogą wywołać uszkodzenia.
Analogicznie po ustąpieniu wyładowań należy odczekać jakiś czas aż burza oddali się na bezpieczną odległość i dopiero wtedy podłączać sprzęt. Nie zastosowanie się do powyższych zaleceń może spowodować trwałe uszkodzenie sprzętu do odbioru Internetu i wszystkich podłączonych do niego urządzeń co w rezultacie może narazić Państwa na ewentualne niepotrzebne koszty. Gwarancje producentów sprzętu nie obejmują przypadków uszkodzenia urządzeń spowodowanych wyładowaniami atmosferycznymi i przepięciami instalacji elektrycznej. Sprzęt uszkodzony w ten sposób naprawiany jest na koszt klienta i należy mieć na uwadze, że nie w każdym przypadku urządzenie nadaje się do naprawy (uszkodzenie całkowite) co generuje jeszcze wyższe koszty.
Nazwa Usługi: Usługa dostępu do Internetu | Dostawca usług: Piotr Data prowadzący działalność gospodarczą pod firmą DATA-COM Piotr Data, ul. Krzyżanowskiego 28/24, 35-329 Rzeszów, e-mail: info@d-com.pl, , tel. 501318014, e-mail do składania reklamacji: reklamacje@d-com.pl, e- mail do wypowiedzenia umowy: wypowiedzenia@d-com.pl |
PODSUMOWANIE WARUNKÓW UMOWY
- W niniejszym podsumowaniu warunków umowy przedstawiono główne elementy oferty, której przedmiotem jest niniejsza usługa lub usługi, zgodnie z wymogami prawa UE.
- Podsumowanie to pomaga porównać różne oferty na daną/e usługę/i.
- Pełne informacje na temat niniejszej usług/i znajdują się w innych dokumentach.
Usługa
Opis głównych cech Usługi |
Szybkości dostępu do Internetu i środki ochrony prawnej
Dostawca usług gwarantuje jakość parametrów przepustowości Usługi dla danych wysyłanych i odbieranych na zwykle dostępnym poziomie 80 % prędkości maksymalnej (jest to zwykle dostępna prędkość, osiągalna przez 80 % doby). Deklarowana w Umowie prędkość pobierania i wysyłania danych stanowi prędkość maksymalną, której uzyskania Abonent może oczekiwać co najmniej jeden raz na dobę. Minimalna prędkość stanowi 50% prędkości deklarowanej w Umowie. Przypadki stałej lub regularnie powtarzającej się rozbieżności między faktycznym wykonaniem Usługi dostępu do Internetu pod względem prędkości lub innych parametrów jakości Usługi a wykonaniem tejże Usługi wskazanym w Umowie stanowi podstawę do złożenia reklamacji. Po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego Abonent ma prawo dochodzenia roszczeń przed sądem powszechnym lub w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
Cena
Usługa dostępu do Internetu w taryfie | download: | Mb/s | upload: | Mb/s | ||||
Opłata abonamentowa z rabatem za wyrażenie zgody na otrzymywanie faktur elektronicznych/ bez rabatu za wyrażenie zgody na otrzymywanie faktur elektronicznych | __/__ | |||||||
OPŁATA AKTYWACYJNA | OPŁATA INSTALACYJNA | |||||||
Usługi dodatkowe | ||||||||
Czas trwania, przedłużenie i rozwiązanie Umowy
Umowę zawarto na czas __________________________________________________________________.
Umowa zawarta na czas określony ulega automatycznemu przedłużeniu na czas nieokreślony, o ile Abonent nie złoży przeciwnego oświadczenia w terminie 30 dni przed upływem terminu obowiązywania umowy na czas określony. Po automatycznym przedłużeniu się Umowy, Abonent może ją wypowiedzieć w każdym czasie z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. Każdej ze stron przysługuje prawo do rozwiązania Umowy zawartej na czas nieokreślony z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia skutecznego na koniec Okresu Rozliczeniowego następującego po Okresie Rozliczeniowym, w którym złożono oświadczenie o wypowiedzeniu, przy czym Dostawcy usług przysługuje prawo do rozwiązania Umowy tylko z ważnych przyczyn. W przypadku jednostronnego rozwiązania Umowy przez Abonenta lub przez Dostawcę usług z winy Abonenta przed upływem terminu, na jaki została zawarta, Dostawcy usług przysługuje roszczenie o zapłatę odszkodowania w wysokości sumy pozostałych do zapłaty przez Abonenta do czasu zakończenia Umowy Opłaty Abonamentowej lub innej okresowej opłaty stanowiącej opłatę za tę Usługę.
Funkcje dla użytkowników końcowych z niepełnosprawnościami
Dostawca usług, oferuje Usługę nieograniczonej grupie użytkowników końcowych, osobom z niepełnosprawnościami oferując dodatkowo pomoc osoby reprezentującej Dostawcę usług we właściwym skonfigurowaniu Urządzeń lub w uruchomieniu Usługi. Dostawca usług, osobom z niepełnosprawnościami oferuje także wsparcie za pośrednictwem infolinii oraz w BOK. Jednocześnie strona internetowa Dostawcy usług i udostępniane za jej pośrednictwem informacje zostaną dostosowane do wymagań Web Content Accessibility Guidelines (WCAG 2.0) z uwzględnieniem poziomu AA.